The trademark application TYCI was filed by Qubatura Design & Art sp. z o.o., a corporation established under the laws of the Republic of Poland (the "Applicant"). Application filed.
The application was filed in Polish (English was selected as the second language).
Goods And Services
The mark was filed in class 6 with following description of goods:
Metalowe materiały i elementy budowlane i konstrukcyjne.
The mark was filed in class 19 with following description of goods:
Niemetalowe konstrukcje i budynki przenośne
Prefabrykowane konstrukcje niemetalowe
Przenośne konstrukcje drewniane
Segmentowe konstrukcje niemetalowe
Niemetalowe przemysłowe elementy konstrukcyjne
Materiały budowlane i konstrukcyjne niemetalowe
Elementy konstrukcyjne z tworzyw sztucznych
Niemetalowe części konstrukcyjne do celów budowlanych
Niemetalowe materiały i elementy budowlane i konstrukcyjne.
The mark was filed in class 35 with Usługi sprzedaży detalicznej związane z następującymi towarami: domy prefabrykowane, metalowe konstrukcje i budynki przenośne, metalowe materiały i elementy budowlane i konstrukcyjne, niemetalowe konstrukcje i budynki przenośne, materiały budowlane i konstrukcyjne niemetalowe, niemetalowe części konstrukcyjne do celów budowlanych, meble i akcesoria meblowe wyposażenia domu.
The mark was filed in class 37 with following description of goods:
Usługi budowlane i konstrukcyjne
Instalowanie gotowych elementów konstrukcyjnych
Usługi informacyjne w zakresie konstrukcji budynków
Budowa budynków na zamówienie
Budowa domów na zamówienie.
The mark was filed in class 42 with following description of goods:
Projektowanie domów
Usługi w zakresie projektowania budynków
Usługi architektoniczne
Wzornictwo przemysłowe
Projektowanie dekoracji wnętrz
Opracowywanie projektów technicznych
Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania konstrukcji
Usługi projektowania na zamówienie
Projektowanie dekoracji wnętrz, a mianowicie projektowanie i planowanie wyposażenia, w szczególności sklepów, witryn, stoisk na wystawy i targi biznesowe, recepcji, biur i prywatnych gospodarstw domowych