EUTM file information

019060964

Ecocera


July 28, 2024

Trademark Summary

The trademark application ecocera was filed by TRENA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, a corporation established under the laws of the Republic of Poland (the "Applicant"). Application under examination.

The application was filed in Polish (English was selected as the second language).

The Refusal with reference B 019060964 was partially rejected according to Article 7(1)(b) EUTMR with decision issued on March 31, 2025 by the EUIPO.


Goods And Services

  • The mark was filed in class 3 with following description of goods:
    1. Mydła
    2. Środki perfumeryjne, olejki eteryczne, kosmetyki, kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy, ciała i włosów, płyny do pielęgnacji włosów
    3. Perfumy, wody perfumowane, toaletowe i kolońskie, podkłady pod makijaż (płyny, pasty, pudry), pudry do makijażu, środki do makijażu, demakijażu, oczyszczania twarzy, oczu, środki przeznaczone do ust, preparaty do pielęgnacji ust - pomadki, kremy, balsamy, środki do pielęgnacji i malowania paznokci, kremy, emulsje, płyny, żele i oliwki do skóry, środki do kąpieli, środki do pielęgnacji włosów, kosmetyki do pielęgnacji dzieci i niemowląt, kosmetyki do pielęgnacji ciała, preparaty do peelingu, kosmetyki wyszczuplające, ujędrniające i antycellulitowe, kremy i balsamy odżywcze, regenerujące, chłodzące, antybakteryjne, witaminowe, kosmetyki do rąk i paznokci, lakiery do paznokci, kosmetyki do pielęgnacji stóp, kremy pod oczy, preparaty z zakresu profilaktyki starzenia, kosmetyki męskie, pasty i żele do zębów, płyny do higieny jamy ustnej, odświeżacze do ust, środki wybielające zęby, środki do golenia dla mężczyzn, chusteczki nasączane płynami kosmetycznymi, mydła toaletowe, mydła dezodoryzujące, środki do kąpieli i pod prysznic (sole, pianki, oliwki, żele), depilatory, dezodoranty i środki przeciw poceniu, środki do pielęgnacji włosów, środki myjące.
  • The mark was filed in class 5 with dermokosmetyki, kosmetyki medyczne, preparaty kosmetyczne o działaniu leczniczym do pielęgnacji i ochrony skóry twarzy, ciała i włosów, lecznicze: balsamy, maści, olejki, płyny, sole, żele, kremy and dezodoranty do butów..
  • The mark was filed in class 35 with following description of goods:
    1. Reklama
    2. Zarządzanie w działalności handlowej
    3. Administrowanie działalności handlowej
    4. Prace biurowe
    5. Usługi sprzedaży detalicznej oraz hurtowej, w tym przez Internet w odniesieniu do: artykułów chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, medycznych, artykułów spożywczych
    6. Usługi importowe i eksportowe kosmetyków, artykułów chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, medycznych, artykułów spożywczych
    7. Doradztwo i sporządzanie opinii handlowych
    8. Przekazywanie informacji handlowych, jak również know- how dotyczące prowadzenia sprzedaży detalicznej i hurtowej, import - eksport artykułów chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, medycznych, artykułów spożywczych, części i akcesoriów do wymienionych artykułów badania i analiza rynku, analiza kosztów, badania opinii publicznej, badania w dziedzinie działalności gospodarczej, organizacja targów i wystaw dla celów handlowych, informacja handlowa na temat produktów farmaceutycznych, medycznych, kosmetycznych, dostarczanie informacji z zakresu działalności gospodarczej, pomoc w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, wyszukiwanie partnerów biznesowych, zarządzanie zbiorami informatycznymi, w szczególności wydzielanie, wyszukiwanie i odzyskiwanie informacji oraz pozyskiwanie danych za pośrednictwem globalnej sieci komputerowej, tworzenie indeksów informacji, indeksów miejsc w sieci oraz indeksów innych źródeł informacji związanych z globalną siecią komputerową, dostarczanie informacji o artykułach chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, medycznych, spożywczych dystrybucja towarów w celach reklamowych, dystrybucja materiałów reklamowych, rozpowszechnianie ogłoszeń reklamowych, wynajmowanie powierzchni na cele reklamowe i ogłoszenia, wypożyczanie materiału reklamowego, usługa obsługi reklamacji konsumentów, zarządzanie planami lojalnościowymi, planami zachęt dla klientów oraz planami promocyjnymi, ekspertyzy w zakresie działalności gospodarczej, wycena działalności handlowej, prognozy ekonomiczne, marketing bezpośredni, marketing, wspieranie sprzedaży poprzez reklamę, promocję, doradztwo w zakresie zbytu i zakupu, wynajem czasu i miejsca reklamowego we wszystkich środkach przekazu, powyższe usługi również dostarczane online z elektronicznych lub komputerowych baz danych lub Internetu, oferowanie usług aukcyjnych w formie promocji, dostarczanie interaktywnego panelu informacyjnego do dystrybucji, promocji, sprzedaży, odsprzedaży artykułów chemicznych, kosmetycznych, farmaceutycznych, medycznych, artykułów spożywczych, poprzez sieć elektroniczną, wystawy, prezentacja towarów i usług środkami elektronicznymi, także usługi teleshoppingu i homeshoppingu, promocja towarów i usług przez zamawianie online, prowadzenie katalogów tych towarów i usług, prowadzenie wykazu informacji handlowych w Internecie, opracowywanie, projektowanie i umieszczanie elektronicznych billboardów, powielanie i wysyłka dokumentów, fotokopiowanie, maszynopisanie, rozlepianie plakatów reklamowych, usługi sekretarskie, telefoniczne udzielanie informacji dla nieobecnych abonentów.